Returnarea produselor

CUMPĂRĂTORUL ARE DREPTUL SĂ NOTIFICE ÎN SCRIS COMERCIANTULUI CĂ RENUNŢĂ LA CUMPĂRARE, FĂRĂ PENALITĂŢI ŞI FĂRĂ INVOCAREA UNUI MOTIV, ÎN TERMEN DE 10 ZILE LUCRĂTOARE DE LA PRIMIREA PRODUSULUI.


Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului.
În situaţia în care Cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea Livrarea produselor, din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrari).


Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie sa ne informati in scris, pe adresa contact@vicino.ro. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptarii returului de catre ELEMAR SRL.
Pentru a fi acceptată returnarea produselor acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele originale Vicino, sa nu fie purtate sau deteriorate; integritatea documentelor insotitoare).


Pentru a putea soluţiona cât mai grabnic cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul Fan Courier.
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. In cazul in care doriti inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastra, ca si client. Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar in contul IBAN specificat.


Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati intr-un interval de 72h echipa Vicino  (tel 0722.233.278, Bd. Tomis, nr.99, CONSTANTA) pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre VICINO. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

© 2014 Vicino. Toate drepturile rezervate